venema.reismee.nl

Aangekomen in Australie!

Inmiddels zijn we aangekomen in Australië. Echter niet geheel zonder problemen.

Donderdagavond probeerden we online in te checken, dit ging goed totdat bij het laatste invulscherm de paspoortnummers ingevuld moesten worden en aangezien de kinderen bij ons in het paspoort stonden, werd bij hun het nummer geweigerd. Vrijdag bij het inchecken op Schiphol gaf dit weer problemen, volgens mij hadden we een beginnend stewardess, want al met al heeft het inchecken bijna een uur geduurd. Gelukkig waren we ruim van tevoren op Schiphol aanwezig. Ook waren 2 tassen nog verkeerd gelabeld en al op de loopband naar onderen gestuurd, maar dat komt helemaal goed, verzekerde de stewardess ons! Wij zijn benieuwd!

Om 13.05 uur zouden we vertrekken, helaas was er een storing in de radio en moest er een monteur bijkomen. Na 1,5 uur in het vliegtuig gewacht te hebben, werd ons medegedeeld dat we alle bagage moesten verzamelen en het vliegtuig moesten verlaten, we kregen vouchers om te eten en we moesten de mededelingen in de gaten houden wanneer een ander vliegtuig klaar zou staan. Na 5 minuten kregen we een nieuwe mededeling dat de storing was opgelost en dat we toch nog konden vertrekken. Om circa 16.00 uur vlogen we uiteindelijk de lucht in. De kinderen vonden het reuze spannend en helemaal niet eng. Jelte zei dat het een vliegende auto leek. Een korte nacht, want vanwege het tijdverschil landden we nederlandse tijd 02.30 uur en vertrokken we om circa 02.45 uur. In Hong Kong was het lokale tijd 14.45 uur.

Een leuke luchthaven Hong Kong, hoor Marc! We hebben helaas niet veel van de luchthaven gezien, want vanwege de vertraging hadden we ongeveer 10 minuten de tijd om ons vliegtuig naar Melbourne te halen! In een sneltreinvaart uit het vliegtuig gegaan met alles en iedereen en gerend naar de andere gate. Net op tijd, want net nadat wij onze boardingpassen hadden gegeven gingen ze dicht! Op naar Melbourne!

In Melbourne overnacht van zaterdag op zondag en zondagochtend doorgevlogen naar Cairns.

Helaas waren de kinderen niet zo lekker vanwege het lange vliegen,en het eten op de meeste vreemde tijden vanwege de tijdsverschillen. Zo hebben we zaterdagochtend heel vroeg al ontbeten en daarna nog een keer bijna hetzelfde als lunch gegeten. Niemand wilde dan ook nog iets eten in het laatste vliegtuig naar Cairns en omdat we helemaal achteraan in het vliegtuig zaten bij de keuken, heeft Jelte overgegeven, maar gelukkig niet veel, omdat hij bijna niets had gegeten.

Inmiddels de camper opgehaald en we staan nu op een hele mooie camping met zwembaden. Oh wat is het hiet warm, ongeveer 35 graden en erg vochtig. We hebben al heerlijk gezwommen en nu heeft het net erg hard geregend.

Reacties

Reacties

Jan Jaap

Hallo jullie alle !
Heeeeeel veel plezier in down under ! Heb een goede trip daar. Genietse ! Voor mij is het daar nu veelste warm ! JJ

jeannette

Nou, dat was me inderdaad wat, maar goed nu kan het genieten gaan beginnen.

carolien

Ben erg blij dat jullie er zijn! Wat een gave camper zeg... heb je ook wat foto's van de binnenkant? Groetjes, van ons allemaal en heel veel plezier wel erg warm trouwens. Oh, ja wij gaan deze week de kerstboom versieren en nog een week naar school.

Jj & Carla

Leuk om jullie verhalen en foto's te lezen en te zien!
We blijven virtueel meereizen, hoor ;-)
Veel plezier, groeten vanuit Het Waterland!

lyonne

hoi myrthe
je bent nu aangekomen in australië
is het daar leuk?
en of het daar warm is dat hoef ik niet te vragen
35 graden pfffffffff lijkt mij super heet
schrijf je me terug over hoe het daar is

xxxxxxxxxxxxx lyonne

IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU IK HOU VAN JOU

heit en mem

fijn dat alles goed is gekomen , mooie camper.
veel plezier en rij voorzichtig.

Ron en Ellen

Hoi allemaal.
De start was dan wel moeizaam en de reis heel erg lang maar het belangrijkste is, dat jullie er nu zijn.
Is het met de 2 tassen nog goedgekomen? En hoe slaapt het in de camper? Super veel plezier en geniet van elke minuut. Groetjes uit het koude Nederland.

Johan, Danielle, Meike en Fleur

Hoi Australie!

Wat een toestand zeg, dat vliegen!
Gelukkig zijn jullie goed aangekomen en kan het grote genieten beginnen.
Mooie camper hoor, super zo bij die palmbomen.
Fleur zei vanmorgen dat jullie slapen als wij wakker zijn en andersom! En dat het bij ons winter is en bij jullie zomer, ze vind Hidde maar een bofkont.
Wij vinden dat ook!
Geniet en have fun!!!

Groetjes, Johan Daan Meike en Fleur

lyonne

hoi myrthe

ik ben net thuis van school hoe is het in Australië?????
is het daar leuk en vermaak je je een beetje
het is daar zeker ongeveer de zelfde temperatuur als toen ik je voor het laatst schreef
hier is heel koud bij jou is het SUPER WARM
morgen is het kerstdiner op school wat ga jij morgen doen?
het is hier ook bijna kerst vakantie
de tekening op mijn arm zit er nog steeds op
maar ik heb natuurlijk wel gedoucht (met een plastic zak er omheen) hihihihihhiihhihihihiihih
ik moet nu gaan

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx lyonne

HVJ HVJ HVJ HVJ HVJ HVJ HVJ HVJ HVJ HVJ HVJ HVJ HVJ HVJ HVJ HVJ HVJ HVJ HVJ HVJ HVJ HVJ HVJ HVJ HVJ HVJ HVJ HVJ HVJ HVJ HVJ HVJ

lisa

he mythe hoe is daar vast super leuk hier is het zei (l)
ik ben nu bij lyonne thuis op de computer whuhahahahhasaahahahhahahahleuk he nou super veel plezierige momenten



nou doei
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx lisa
HVJ HVJ

hihi Lisa en lyonne

nou is het super leuk daar???
nou ik denk het wel haha nou het is deze week een super
makkelijke weektaak (nou het is eigelijk is het geen weektaak)

nou heel veel xxxxxxxxxxxjes Lisa en lyonne

sabine

Hoe is het daar??
Het is precies 9uur tijd verschil

daphne

Myrthe ik mis je en kom eens op hyves ik heb je wat geschreven in je inbox dit moet je echt niet missen wat er op school is gebeurt enzo dit wil ik je graag vertellen omdat je me bff ben

Doeiiiiiiii

Erwin Blaas

Hoi Hidde,
Je hebt een boel gemist zoals schaatsen, sneeuwballen gooien en het feest op school.
Fijne vakantie,
Groetjes van Erwin.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!