venema.reismee.nl

Terug naar de haven in Gouvia

Vandaag is het alweer de laatste zeildag.

wederom heel weinig wind, toch maar geprobeerd om te zeiln, daar zijn we tenslotte voor gekomen.

Precies onder de start/lndingsbaan van Corfou doorgevaren. Leuke foto's kunnen maken en de vliegtuigen kwamen zo laag over dat we bijna konden zwaaien naar de piloten.

Een paleis van Sisi nog gezien envlak langs een heel groot cruiseschip gevaren, dat voor de wal bij Corfou stad lag.

Onderweg de tassen al ingepakt, zodat dat niet meer hoeft in de warme haven.

Omdat er geen wind stond hebben we koers gezet richting haven, daar is een zwembad en daar kijken de kinderen al 2 weken naar uit. Nog even diesel getankt en aangelegd op de mooring lijn, nu ging het gelukkig wel goed. Zonder schade in de haven aangemeerd na 2 weken op de boot vertoeft te hebben. Om 15.00 uur op naar het zwembad!

later nog even geborreld bij Marjon en Leon en Irene op de boot, de handbagage nog ingepakt, iedereen onder de buitendouche afgespoeld, gegeten, broodjes voor morgenochtend gekocht en op bed. Wij dachten dat de laatste nacht rustig zou zijn, maar we lagen nog maar net in bed of er barste een vuurwerk los! Afscheid van Griekenland!