venema.reismee.nl

13-15 december

Het blijkt moeilijker dan gedacht om iedere dag even snel iets op het weblog te plaatsen. Niet overal de tijd, de dagen vliegen voorbij. Inmiddels al goed aan de nieuwe tijd en klimaat gewend. Alles gaat gewoon iets trager, dus ook het weblog bijhouden.

We hebben een goede vlucht naar Cairns gehad. De camper stond nog niet klaar, want deze had motorpech, uiteindelijk hebben we een andere meegekregen. Ondertussen boodschappen gedaan en de omgeving een beetje verkend. Om 16.00 uur naar een goede camping met meerdere zwembaden gegaan. Maandag werden we pas om 10.00 uur wakker, te laat om nog uit te checken , dus nog maar een dagje gebleven. Lekker gezwommen en toen het begon te regenen, zijn we naar een groot overdekt winkelcentrum gegaan om van die charmante zwemshirts voor de kinderen te kopen, want die hebben alle kinderen hier aan en er werd over onze kinderen gesproken, dat dat toch echt niet kon. En surfboards gekocht.

Dinsdag zijn we naar Kurunda geweest, naar de kabel/sky rail met watervallen en het regenwoud. De kinderen hebben boemerangs gekocht. Daarna doorgereden naar Port Douglas (een uur te noorden van Cairns) om te snorkelen.

Woensdag met een boottocht meegegaan om te snorkelen. Het was erg leuk!

We moesten al om 08.00 bij de boot zijn, dus erg vroeg opstaan. We hebben mooie vissen en koraal gezien. Jammer dat het bij de laatste stop begon te regenen, de zee werd donker en troebel. Daarna weer richting Cairns gereden om aan de tocht naar het zuiden te beginnen.

Reacties

Reacties

lyonne

heeeeey Myrthe

hoe is het daar is het leuk?
hier is het ook wel leuk we hebben vanavond kerstdiner op school en morgen middag om 12.00 s'middags hebben we vakantie
kerstvakantie
ik heb nog een brief op de post gedaan voor joualsd je thuis bent kan je hem lezen het is voor kerst
je viert natuurlijk welkerst maar niet in Nederland
nou ja ik heb weer les


XXXXxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx lyonne
ik mis je

lyonne

hoi myrthe

alweer een berichtje van lyonne ik stuur je telkens een berichtje dit is al de tweede vandaag
vanavond is het kerstdiner en ik heb er heel veel zin in
maar uhm.......
wat ben jij aan het doen nu in Australië????????
ik heb de foto's op deze site gezien ze zijn heel erg leyuk en heel erg mooi
ik heb gelezen op mijn hyves dat je het vliegtuig wel een beetje eng vond nou dat maakt helemaal niks uit ik zou het gewoon in mijn broek doen echt waar ik heb geen hoogtevrees maar ik hou niet echt van vliegtuigen straks krijg ik ong een ongelijk
zo is het hetzelfde met een boot
mijn zusje wil een keer naar China maar ik niet ik ben bang voor het vliegtuig
nou ja ik moet nu gaan stoppen met deze mail
stuur je terug ik zal het erg fijn vinden hoor
nu moet ik echt gaan

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx lyonne
je vriendin
ook de groetjes voor je vader je moeder hide en jelte


xxxxxxxxxx

ik mis je nog steeds ik dacht te gaan maar ik kan niet stoppen ik moet gewoon gaan


Xxxxxxxxxxxx lyonne

heit en mem,pake en beppe

mooi weer iets van jullie te horen,wij zitten hier in de sneeuw en ijs

groetjes allemaal.

Pascalle

heerlijk om te lezen, geniet ervan!

ans

Nou dat ziet er al geweldig uit, jullie zo lekker in de zon.
Ben vertelde net ook dat ie weer een dagje naar het strand gaat.
Geniet en goede reis, groetjes van Ans

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!