venema.reismee.nl

Palmbomen en tropische stranden

Een korte rit gemaakt naar Mission Beach, op een camping gestaan pal naast het strand. Helaas konden we de zee niet in vanwege de giftige kwallen. Wel was er weer een zwembad, dus de kinderen konden heerlijk afkoelen. Ook waren er Zwitsers op de camping met kinderen in dezelfde leeftijd; zij zijn in Sydney begonnen en gaan nu nog 3 weken naar Nieuw Zeeland. Zij zijn in totaal 6 weken weg. Trouwens opvallend veel buitenlandse gezinnen met kinderen, ook op Schiphol waren veel kinderen welke naar het buitenland gingen. In het vliegtuig van Melbourne naar Cairns hebben we nog gesproken met een Nederlander met zijn zoon van 12 welke in Australie wonen. Zij hebben ons nog enkele tips gegeven.

Het is hier zo vochtig dat de was en natte badlakens niet meer drogen 's avonds.

Wat een leuke berichtjes trouwens op het weblog, erg leuk om te lezen.

Onze bagage is inderdaad goed aangekomen in Melbourne! In Hong Kong werd zelfs gezegd dat de bagage al aan boord was, en wij maar rennen om de vlucht te halen.

Kinderen op school; hele fijne kerstvakantie en hopelijk waren de musical en het kerstfeest weer erg leuk.

Helaas was de internet verbinding uitgevallen, dus staat het er pas op 18/12 op!

siemon

Lijkt me erg goed om eens lekker in de zon te zitten.
35 hoeft niet, maar mag als je de rommel hier voor het huis ziet sneeuw, glad en mistig kun je je voorstellen dat het ons ook wat lijkt.
Gr en veel plezier

Martje en Siemon