venema.reismee.nl

Brisbane

Vandaag met de bus naar de stad Brisbane geweest.

Eindelijk een plek met gratis internet gevonden, de Bibliotheek.

Ook hebben we ansichtkaartjes gekocht, deze zullen we vanavond schrijven en na de kerst op de post doen. Het is nu 12.00 uur 's middags, zometeen terug via Southpark, langs de rivier, naar de winkelstraat. Vanmiddag nog boodschappen doen en morgen gaan we weer vertrekken. Lekker rijden op 1e kerstdag.

Ellen: wij lezen alleen het hotmail adres uit!

Leuke reacties van iedereen.

Hele fijne kerstdagen en wij zullen nog een paar leuke zomerse kerstfoto's online zetten, wanneer we weer internet hebben.

Groeten van ons allen!

siemon

Leuke reacties, beankt.

Eerste reis naar Tilburg is geweest.

gr Siemon

heit en mem

noflyke krystdagen yn de sinne.

Omke Jan en Tante Janneke

Erg leuk al die verhalen, we genieten er van hier in het koude kikkerland. Noflike Krystdagen en een goed útein

jeannette

Fijne kerstdagen.

Louw en Harmke Meter

Hallo daar allemaal. Het ziet er maar goed uit daar op de andere kant van de globe. Een lekker temperatuurtje en veel te zien. Wij wensen jullie veel reisplezier en een Noflike
Kryst en een goed útein.

Sieger en Anneke Veenema

Lieve allemaal,
Wat een geweldige reis in het warme Australie.
Hier hebben we de hele week geschaatst.
We wensen jullie nog een hele fijne reis en een gezond
en gelukkig 2011.

Jacco, Sandra en Erwin

Hoi fam. Venema,
Hele fijne kerstdagen.

Martje

Het is hier kerstochtend en we hebben net het kerstontbijt dat Siemon heeft gemaakt achter de rug. Heel gezellig samen met Floor en Anouk. Ze zijn gisteren gekomen en aan het einde van de middag gaan we bij Carolien en Matthijs het kersteten doen.
Petra wat schrijf je leuk. Knap hoor om elke keer weer een verhaal te maken. Ik ga lekker koffie ztten en daarna moet er gesjoeld worden.

gr. Martje

buuf nr.53

Hallo buurtjes!
Allemaal een fijne kerst gewenst down under!
Net in het bos een wandeling gemaakt met Ko en Sammie, er ligt nog sneeuw en de zon schijnt; helemaal goed!
We gaan zo Catannen met de kids, vanmiddag de kalkoen in de oven; ook in Waterland is het fijn kerst vieren! Morgen zitten we in Friesland, maar vandaag lekker thuis in Emmeloord-city.............voelt zeker wel ver weg he??
Jullie nog een goede reis met veel mooie ontdekkingen en vergezichten gewenst!
groetjes van nr. 53, Jannette

Helene en Wim

Dag buurtjes,
Hele fijne kerstdagen van ons voor jullie allemaal! Het is een prachtige witte kerstdag. De stoofpeertjes staan al een uurtje of 2 te pruttelen in Emmeloord!
Nog een fijne reis en we kijken uit naar de kerstfoto's!
Wim, Helene Sandy en Davey

Gerben,Yolanda,dennis,melanie

mooie verhalen van jullie, vooral het zeilen zijn wij erg jaloers op.wij zitten overigens ook niet stil:we kunnen hier al de hele week lekker schaatsen.Vandaag vanaf de Veenhoop naar Akkrum voor het eerst over een aquaduct geschaatst.Jeugdsentiment op de grouster EE enzo.
Hele fijne kerstdagen (wat eet je met kerst in Australie?kalkoen?).Kerstgroet van ons allemaal.

Marco en Gerda

Wat een mooie kerstkaart, die familiefoto van jullie op de zeilboot! Ziet er allemaal geweldig uit, wat een belevenis!! Wij gaan straks schaatsen, de zon schijnt hier en het vriest.

groetjes, Marco, Gerda, Jesse, Ruben