venema.reismee.nl

Op weg naar Melbourne

Afgelopen nacht overnacht op een camping in de buurt van Albury. Met een klein zwembad!

Ook hier was het weer ontzettend warm, gelukkig koelt het 's nachts flink af.

Weer geen internet op de camping, dus vanmorgen eerstmaar weer bij de Mac gestopt! Weworden vaste klant!

Gisteren leuke buren gehad uit Sydney met een dochter dezelfde leeftijd als Myrthe, ze hebben nog samen getennist. Hij gaat bijna maandelijks naar Eindhoven en zal bellen wanneer hij weer in Nederland is. Leuk!

De campings worden al rustiger. We willen vandaag in de buurt van Philip Island komen, om de pinguins en zeerobben te kunnen zien.

Het is nu aftellen. We hebben helemaal geen zin om terug te gaan. Misschien kunnen we wel niet eens terugkomen vanwege het slechte weer in Europa? Wij hebben geen flauw idee hoe het bij jullie is, zo nu en dan horen wij iets van mensen hier die het op het nieuws hebben gezien/gehoord.

siemon

je wilt ercht niet weten wat voor weer weij heir hebben hoor!

Glad regen sneeuw ijzel noem maar op.
Ook vandaag is het weer raak.
Blijven is een optie denk ik.
Zelfs met oud en Noieuw geen pijl te zien door de mist alleen knallen.
Groeten

Siemon

heit en mem

het was rustig bij ons in de straat,buren waren weg.smiddags toen heit aan het oliebollen,appelflappen en vlinders bakken was werd het plotseling erg mistig maar rond een uur of 10 klaarde het op en om 12 uur mooi siervuurwerk gezien richting Akkrum,Grou en Leeuwarden.het miezerd nu een beetje en is dus glibberen buiten, geniet nog maar lekker van het mooie weer daar. groetjes..........

carolien

Er zijn altijd mensen die overdrijven. Ik heb namelijk heel veel vuurpijlen gezien met oud en nieuw. Je moet ze namelijk wel zelf afsteken maar Vuren is aan het vergrijzen. Daarnaast is het boven nul en bijna geen sneeuw meer te vinden en soms een beetje glad. Alhoewel gisteren zonder enige moeite naar groningen op en neer gereden. Kortom, het weer is prima.In het noorden is het iets kouder en nog minder sneeuw maar ik zou toch in australie blijven. Gelukkig nieuwjaar.

Ben en Marion

Hallo genieters, als wij de keus zouden hebben dan bleven wij ook nog een maandje of drie. Wij zijn eergisteren pas teruggekomen uit het Zwarte Woud en daar was het prachtig en veel sneeuw. We wensen jullie allemaal een heel gezond 2011 toe en een zeer voorspoedige reis.

Groetjes Ben en Marion