venema.reismee.nl

Hong Kong

Inmiddels een goede vlucht naar Hong Kong gehad. Vanwege het tijdsverschil is het voor ons gevoel nu midden in de nacht terwijl het in Hong Kong 22.30 uur is. Jelte heeft grotendeels geslapen en was misselijk toen we hem wakker moesten maken omdat we gingen landen. Het is ook niet normaal hoeveel je te eten krijgt, we kregen 2x warm eten aangeboden, waarvan alleen Pieter Jan gebruik heeft gemaakt. Vo0r de anderen was het teveel om sinds 16.00 uur 2x warm te eten. Hopelijk krijgen we niets meer, alleen nog een ontbijtje.

Nog 1,5 uur wachten en dan vliegen we door naar Amsterdam, waar we zaterdag vroeg in de ochtend aankomen. Gelukkig hebben we nu eindelijk eens weer free internet en kunnen we alles weer bijwerken.

Wij hadden totaal geen zin om weer weg te gaan. In Australie is het heerlijkwarm en hetis heerlijk om vrij te zijn.We zijn na circa 4 weken echt met tegenzin in het vliegtuig gestapt en dat is eigenlijk nog nooit voorgekomen, dus dat zegt wel genoeg.

Wij hebben een superleuke vakantie en reis gehad!

Guust

Heb ik eindelijk eens een bezoek gebracht aan jullie mooie verhalen ben je alweer bijna thuis. Ziet er goed uit, welkom terug.

Martje

Nog een hele goede laaste trip gewnst. Heel leuk om zelfs op de valreep nog iets van juliie te horen! Heel leuk Petra dat je het zo goed hebt bij gehouden. Zien jullie gauw

groetjes

Martje