venema.reismee.nl

Weer terug in Nederland

We hebben een goede reis van Hong Kong naar Nederland gehad.

Helaas heeft Jelte een paar keer overgegeven van vermoeidheid. Gelukkig had hij niet veel gegeten waardoor er alleen vocht uitkwam.

Toen we op Schiphol aankwamen stonden de ouders van Pieter Jan ons heel verrassend op te wachten. Het was 06.30 uur! we hebben met zijn allen koffie gedronken en Jelte klaarde al vrij snel weer op. Om 08.00 uur hebben we de trein naar Lelystad genomen endaar vandaan een taxi naar huis genomen. Om 09.30 uur waren we alweer thuis. Nog een hele dag te gaan, terwijl voor ons gevoel het al avond aan het worden was. Eerst maar gedouched en schone kleren aan gedaan. Daarna begonnen alweer snel de gewone dingen: boodschappen doen, Myrthe naar musicalles(eind januari heeft ze een optreden).

Om 18.00 uurkwamen er nog een paar buren langs endaarna begonnen we allemaal langzaamaan in te dutten. Om 19.00 uur zijn we allemaal naar bed gegaan.

Wij zijn blij dat we heelhuids thuis zijn gekomen en wij hebben een heerlijke en supermooie vakantie gehad.

Pia

Ik heb jullie hele reis gevolgd. Heel leuk.
Sterkte met aclamatiseren.
groetjes, ook van Simon

Siemon

Andere Siemon waarschijnlijk, wel leuk die naam te zien.

Geweldig dat julie weer heelhuids thuis zijn en erg leuk dat jullie nog tijd hadden op Schiphol om gezamenlijk koffie te drinken.
Wij horen graag de verhalen verder met een borreltje erbij en zien de foto's met belangstelling tegemoed.
Groeten en tot ziens
Leuk deze site aan te bevelen voor verdere reizen en Petra--erg leuk geschreven.
Wij hadden het gevoel er toch een beetje bij te horen.
Siemon

Willy

Hey allemaal hier een berichtje van je ... achternichtje...
Heb net alle verhalen zitten lezen, hartstikke fijn dat jullie zo'n onwijs fijne vakantie hebben gehad.
Volgend jaar weer???
Ik dacht tussendoor... wat hebben ze nou met MacD... haha... tja wireless internet... what else??!!

Nou jullie kunnen nu lekker nagenieten... het is hier helaas geen 30 gr. maar goed sneeuw en ijs is ook weer voorbij!!

Groetjes van ons allemaal hier uit Zuid-Holland