venema.reismee.nl

Welkom op ons Reislog!

Hallo en welkom opons reislog!

Wij gaan voor het eerst een verre reis met ons gezin maken; naar Australie!

Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ikwij zijn en waar wij zijn geweest!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voorde mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Wijzien je graag terug opons reislog en laat gerust af en toe eens een lief berichtje achter!

Groeten,

Pieter Jan, Petra, Myrthe, Hidde en Jelte

Reacties

Reacties

carolien

Dit ga ik echt volgen... heel veeeeeeel plezier en denk vooral ook aan mij. Liefs, Carolien

de meters

wij worden nu al nieuwsgierig naar jullie spannende avontuur. Eerst maar even lekker vliegen. GENIET van jullie vakantie!

Hans van Gaalen

G'day mate,

Have a good trip, stay on the left side of the road and don't forget to throw a rib on the barbie.

See ya

jack en jeannette

Een hele goede reis en veel plezier, we zullen jullie volgen.
Groetjes uit het ....... zuiden

heit en mem

nog 1 nachtje slapen en dan giet it oan, goeie reis .

Lisa van der goot

heel veel plezier met jullie reis en kom heel terug

en geniet van je vakantie

je gaat wel veel leuke dingen missen

groetjes .....

Daphne van Hees

Heeeeeeel veeeeel plezier he!
Geniet er van!
Ik ga je echt missen (myrthe)

Maak er iets leuks van!

Groetjes, Daphne

papa en mama

Heel veel plezier en pas goed op elkaar. Wat heerlijk om deze reis te mogen maken. xxx

Carolien

Mooi weer om te vliegen... ik heb een kerstboom gekocht en dat kunnen jullie je straks niet meer voorstellen over twee dagen.

Berber

heel heel heel heeel heeel veel plezier op vakantie je krijgt het vast leuk :)
kusjes Berber we gaan je missen !!!!!!!!!

jij zit nu in het vliegtuig en wij op school......
goede rijs je moet toch 28 uur reizen veel hoor

ik ga je heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg missen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx berber ofterwijl Berrie kus kus kus kus heel veel plezier he?? wij moeten nu gaan en het is bijna kwart voor drie maar heel veel plezier en iik ga elke dag een mailtje schrijven op deze website dan kan je ook bij houden wat wij allemaal doen en hoe kerst was enzooo nou veel plezier ku kus heb jij ook zin in australië ???????

isis welman

Hee schatje!!
Ik mis je nu al heel erg!!
Gelukkig zie ik je over 4 weken weer op school!
ik heb zin om een heel lang iets te schrijven ik ga dat dus nu doen hihi.
Jij zit lekker in het vliegtuig whuhahah.
ik op school ;(
XD.
Wat ga je eigenlijk allemaal in australië doen,?
Zeg dat maar op hyves want ik weet niet of je dit hier mee kan beantwoorden :P.


Ik mis je zooooooooooooooooooooooooooooooooooo.
Morgen is het feestje van lyonne wel jammer dat je dan niet kan komen maar vakantie is ook wel leuk heaaa.
In het vliegtuig zitten is saai he.
Doet pijn aan je oren XD.
maar em je belooft me iets toch.?
Als je paarden ziet ging je fotoootje voor me maken he
?? hahahahahahhha.
myrthe,,,,,,,,
ik ga je elke dag een krabbeltje sturen!!!

Ik hou van je...
Ik hou van je...Ik hou van je...
Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...Ik hou van je...

Alvast een gelukkig nieuwjaar!!!

Xxx isis i

lyonne

heeey myrthe

ik mis je nu al heel erg
jij zit nu in het vliegtuig ik op school
ik kijk de hele tijd naar de tekening die je op mijn hand hebt gemaakt
ik baal echt als een stekker dat je niet op mijn feestje kan komen
en in een vliegtuig zitten is super de duper saai vind je ook niet
veel plezier in australië
ik vind het echt vreselijk dat je er nu niet bent
maar ik stuur je iedere dag een krabbel hier of op hyves ik hoop dat je dan ook terug schrijft
mis ik je wat minder
ik denk de hele tijd aan je
ik stuur je op hyves hoe saai het hier is
je hebt maar geluk dat je op reis gaat maar ja ik moet gaan

xxxxxxxxxxxx lyonne

Berber

hoi ik wou nog even zeggen, dat ik je nog meer ga missen dan vreselijk verschrikkelijk veel....
heel heel heel heel heel heeel heeel veel plezier nogmaals ik ga je overspoelen met mailtjes en ik weet dat je dat nu nog niet kan lezen maar dat je het ooit te lezen krijgt kom je ook op hyves? dan zit jij op de kop want australie ligt toch op de kop ofzoowh iets
liefs liefs liefs liefs liefs een saaie school in nederland met saaie emmeloord saaie flevoland saaie nederland en een saaie ik... AUSTRALIË JE KOMT ERAAAN !!!!!!!!!!!!!!!!!
ik weet zeker dat je het leuk vond en ik vond het afscheid echt niet leuk want ik ga je zo missen
veel plezier wat ga je eigenlijk allemaal doen ???????/
duiken snorkelen????
kus kus

omke jan en tante janneke

Wij hopen dat jullie zonder vertraging de lucht ingegaan zijn.Geniet ervan en een fijne vakantie

lyonne

hoi myrthe
ik wou nog iets meegeven over elke dag een krabbel misschien wel elk uur behalve als ik slaap whahahahahaha
kom je wel op hyves?
ik hoop het wel kunnen we lang kletsen en chatten
op vakantie gaan is alijd leuk maar uhm juf heleen zij dat er overstropmingen in oost-australië waren waar gingen jullie precies heen
nogmaals wens ik je heel heel heel heel heel heel heel veel plezier in australië
nooit vergeten dat ik de hele tijd aan je denk ik mis je zo
isis en ik hebben vandaag al 10000000000
keer tegen elkaar gezegt dat het super saai is zonder jou
ik hoop dat je mijn cadeautje leuk vond heb je die toevallig ook mee?
ik kan niet wachten tot ik je weer zie
nou ja voor jou is zoon vakantie natuurlijk wel leuk wat ga je doen naar kangaroe's kijken og snorkellen ofzo iets
het zal nog lastig worden met dat tijdsverschil gedoe dan word het erg moeilijk nog te kunnen chatten vind je ook niet
nogmaals veel plezier

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx lyonne
HVJ HVJ HVJ HVJ HVJ HVJ

isis

Lyonne heeft heel erg gelijk.
We vinden hetzoooo saai zonder jou!!
enne je zit nu nog steeds in vliegtuig whuhaha.

Xx isis

lyonne

hoi myrthe

wanneer kom je aan in australië hoe laat
ik ben benieuwd hoe het er daar uitziet jij ook?
en isiszij laatst nog dat je een foto van een paard zal maken als je er één ziet hahahahaha
dan zal ik die foto ook werl eens willen zien
vanavond is mijn feestje en ik heb vannacht niet eens geslapen
ik zat ded hele tijd naar die tekening te kijken weet je wel? die op mijn arm
ik ga heel erg zeuren bij mijn ouders
en waarvoor nou of ik vier weken lang niet mag douchen
maar dat mag ik vast niet jammer hé
maar we kunnen altijd nog contact hebben op hyves toch?????????????????
het is vast heel erg saai in het vliegtuig of niet
ik heb nog nooit in een vliegtuig gezeten okey toen ik 9 maanden was maar dat merkte ik helemaal niet
het lijkt mij echt heel erg super de duper saai
schrijf je terug hoer jij het vond

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx lyonne

PS: heb je nog een berichtje gestuurd op hyves
doei

ik hou van je ik hou van je ik hou van je ik hou van je ik hou van je ik hou van je ik hoo van je

Lisa!!

heey myrthe
ik ben zooo jaloers op jou!!!
ik mis je wel hoor
het is hier in nederland harstikke koud!
stuur je mij ook nog een berichtje hyves!
ik hooop dat je het heeeeeel erg leuk hebt daar.
IK HOU HEEL ERG VEEL VAN JE!!!!!

KUSJES VAN LISA
Australie lijkt het me een heel mooi land.

Daphne

Heeeeeeeeeej Schatjuh

Ik stuur je elke dag een bericht omdat ik je mis.
Met rekenen mochten je samen werken en dat deden wij altijd maar nu ging ik met lyonne.
Je mist wel leuke dingen op school maar als je naar Australie, is ook fantastie wwant misschien ga je daar maar 1 keer voor hele leven daar na toe.
Dus je moet er van genieten:)

Voor je het weet zit je weer in de kou in nederland

Maar kweet je zit nu in het vliegtuig.
Daar ben ik ook nog nooit in geweest en zou heel graag er eens in willen.

Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je Ik hou van je

RE: Australie is denk ook een mooi land.
Nou we zullen het wel zien van myrthe :P

I MIS YOU

isis welman

Hee myrthe,
Volgens mij ben je over 4 uurtjes ofzo uit het vliegtuig he ,?

Leukkk
!!!
ik mis je zoo erg


Xxx isis

lyonne, isis, berber, lotte en daphne

myrthe we vinden het echt super jammer dat e niet kon komen xxxxxxxxxxxxxx ons

siemon

hoe zit het nu?
Al aan de onderzijde van de wereld aangekomen?
Hoe was de reis en hoe was het met de kinderen?

Gr Siemon

isis

Hee schatje myrthe!
je bent nu lekker in australie gelukshebber!



Xxx isis

casper bosman

hee hidde hoe gaat het metje was je miselek toen je in het fliegtiug zat

casper bosman

tdf

alra van den berg

hoe is het in australie?
ook prettige kerstdagen

Jeen baak van de 7sprong

prettige kerstdagen Hidde en zeg dat tegen je zus ook en ook aan je vader en je moeder en je boertje is het leuk in Australie Hidde? en gaat het goed met je? ik vind het leuk als je iets trug doet ik vind het verhaal leuk Hidde
Doei Hidde
van JEEn

Juf Elien

Hallo Hidde en familie,

Ik wens jullie een hele fijne vakantie en alvast fijne feestdagen! Hidde, jouw kerstkaartjes liggen hier op jou te wachten.

Heel veel plezier!

Groetjes,

juf Elien

Sam

Hidde wat doe jij? Ik heb gelezen dat Jelte overgegeven heeft, maar ik hoop dat het nu goed met hem gaat. is het een mooi plaatsje waar je nu bent? En wanneer kom je weer terug?

groetjes, Sam

lotte

hee myrthe!!
hoe is het in australië?
leuke foto's!
ik mis je wel!
XxxX lotte

casper bosman

is het leuk hibbe

casper bosman

hee hoe kreeg je deze wepzeit gekreegen top

Sam

Hidde wat leuk dat je in Australie bent. maar wij misen
je wel.groetjes Sam

Erwin

Hoi Hidde,

hoe gaat het op vakantie?

Groetjes van Erwin

Ruby W.

Heeey, Myrthe....
Je moet wel snel terug komen Hoooor~
Al een beetje bruin geworden?
Ik in ieder geval niet xD
En een leuk Oud en Nieuw gehad?
Waarneer kom je precies terug (Wel vertellen)


Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je...Hou van je... xx Ruby

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!