venema.reismee.nl

Schildpadden, vleermuisen, slangen, kangoeroes en possums

Vandaag eerst om 09.00 uur een rondleiding door de grotten gehad. Deit duurde ongeveer een uur en was erg leuk. Ook hebben we op de camping de eerste kangoeroes gezien! Ze liepen zomaar rond.

Daarna een heel stuk gereden. Een stop gemaakt in Gladstone, waar de grootste zuidelijkste jachthaven van de evenaar ligt. Dit viel erg tegen, Muiderzand iszeker een keer zo groot. Het uitzicht van boven de stad was echter wel erg mooi.

Daarna doorgereden naar Bargara, een vreselijke weg met veel hobbels en kuilen en voor het eerst kilometers lang geen auto tegen gekomen!

In Bargara zijn we belandt op een prachtige camping pal aan het strand. Pizza aan het strand gegeten. Gezwommen met de bodyboards in de zee. 's Avonds in het donker nog op het strand naar schildpadden gezocht, maar ze waren er niet, jammer. Alleen met volle nacht komen ze blijkbaar aan land. Ook in het donker nog kerstlampjes bewonderd, prachtig om te zien wat mensen ervan maken, zelfs op de camping.

Nog wel in de boom bij de buren een possum met een jonkie gezien. Ook stapte Myrthe nog bijna op een kleine slang, hij bleek al dood te zijn (gelukkig)

Morgen een vrij korte rit naar Noosa, net onder Brisbane!

Reacties

Reacties

Marleen Verhoeven

Hallo familie Venema,

Ik ben bij mijn ouders en mama liet me jullie site zien.
Echt geweldig dat jullie zo'n mooie reis met zijn allen maken. Geniet er lekker van. Ik ga jullie zeker volgen!

Hartelijke groeten uit Vuren (ook van de rest van de familie)

Marleen Verhoeven

Pia

Als ik jullie verhalen lees genieten jullie volop, eindelijk de skippys gezien! Wie in Nederland Skippy met kerst wil zien moet naar de schouwburg in Leeuwarden komen! Daar gaat Skippy een reis terug in de tijd maken; op kraamvisite bij Jozelf en Maria......
Groetjes vanaf nu - 10 in dronrijp!

Martje

Geniet van jullie reisverslagen. Jelte doe je voorzichtig met je voet. Heel veel plezier!!

gr. Martje

sam

Hoi hidde wij hebben gisteren ge schaatst jij! kan helemaal niet schaatsen daar in AUSTRALIE maar ik heb
gelezen dat het daar bij julie wel een beetje afkoeld
ik denk! het wel een stuk schild dan 35 graden en
nu 28 graden.
jelte ik hoop dat het wondje op je voet al weer snel
weg gaat hetgaat hier erg goet bij jou ook?.
Hidde ik denk? dat als je trug komt dat iedereen jou
niet meer zo goet kent ook je gezin.
hidde!! ik wil nou echt weten wat daar het aller leukste
is wil jij dat ook zeggen tegen je vader of moeder
dat ze het bij het verhaal zetten.
Hidde ik vind leuk als je weer treug komt en ook
voor je hele gezin
groetjes sam

Ron en Ellen.

Wat een heerlijke avontuurlijke vakantie. Als jullie de mogelijkheid hebben, even op jullie "gewone" mailadres kijken. Dan genieten jullie extra van het heerlijke weer daar. Doei doei, Heel veel groetjes uit het koude Nederland.

Bart van Doorn

Dit is geen bericht op blog, maar zag dat Marleen Verhoeven uit Vuren had gereageerd. Nu weet ik niet of dit de juiste is... Ik had een jeugdvriendinnetje met die naam en óók uit Vuren. Hebben wel eens samen gezeild. Marleen als je dit leest zou ik het leuk vinden om weer eens contact te hebben. Mijn email bartvandoorn@hotmail.com

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!